Godaste laxpaketen

Tänkte att de kanske va på tiden att bli aktiv här=)

Godaste laxen ever som jag slängde ihop idag. Glömde dock ta bild.

2 portioner
2 Laxbitar
1 färsk chili
2 klyftor vitlök
10 oliver
en halv rödlök
(En tsk röd pesto)
en skvätt grädde
en liten klick smör

(I Erics hade jag i röd pesto och det blev inte bra enligt mig. Eric älskade det dock! Men tips: Skippa!)

  1. Tina laxen.
  2. Lägg en laxbit på en bid folie.
  3. Pressa över vitlök.
  4. Hacka upp chilin och fördela mellan paketen.
  5. Hacka oliverna och fördela mellan paketen.
  6. skör löken och fördela mellan paketen.
  7. Häll på grädde (ca två msk per paket.
  8. Klicka en klick smör i varje paket.
  9. Förslut noga!!!!
  10. Sätt ugnen på 200 grader och låt paketen stå i ugnen i ca 15-20 min.
  11. Ät med ris och sallad!

Nästa gång kommer en bild =)

/Maria


Kommentarer
Postat av: empan j

Lät sjukt gott!!! Ska testas till veckan!!

2012-02-01 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0